Galvodamas apie dizainą, susitikti su naujais dizaineriais ir pamatyti naujus įsitvirtinusių prekės ženklų kolekcijas įdomiausiu būdu, Milano dizaino savaitė be jokios abejonės yra mano mėgstamiausia metų savaitė. Kiekvienais metais suplanuodami linijas tarp drabužių, interjero ir meno, daugiau mados namų pristato novatoriškas instaliacijas ir bendradarbiavimą. Lankiau tik tuos, į kuriuos buvau pakviestas spaudos dieną ar susitikus, laukimo laikas kitaip galėtų būti iki 2 valandų.
Daugelis mados prekės ženklų lankytojams davė specialius „Goodie“ krepšius. „Loewe“ davė popierinio failo aplanką su gražia brošiūra, kuri man asmeniškai buvo nepaprastai gražus suvenyras, skirtas „Milano dizaino savaitės 2025“ brošiūroms surinkti vieną kartą namuose. Mados namų instaliacijos yra populiarios ir specifinio prekės ženklo mados mėgėjams. Ir iš to, ką girdėjau, taip pat buvo suvenyrų medžiotojų reiškinys. Vaizdo įrašai, kur suvenyrai suvenyravo, apėjo, taburetę, kurią „Etro“ atidavė, vis dar galima rasti „eBay“.
„Loewe“ – „Arbazai“ „Palazzo Isimbardi“
„Loewe“ instaliacija istoriniame „Palazzo Isimbardi“ pristatė 25 menininkus suprojektuotus arbatinukus. Jonathano Andersono inicijuoto meistriškumo rėmimo projekto, kurį inicijavo amatininkystė, arba arbatinukų kolekciją, specialiai sukūrė 25 menininkai ir architektai, dirbę ir įsivaizdavę indo skulptūrinę formą pagal įvairias arbatos gamybos ir kultūros tradicijas visame pasaulyje. Saulėtame sode Orangerie surengė arbatos rinkimą.
„Gucci“ – „Bambuko susitikimai“
„Bamboo Encounters“, paroda, švenčianti ilgalaikį bambuko palikimą namo dizaino istorijoje ir tapatybėje. Įsikūręs XVI a. Milano „Chiostri di San Simpliano“ fone. Bambuko susitikimai semiasi įkvėpimo iš novatoriško namo bambuko naudojimo. Remiantis šiuo turtingu palikimu, parodoje bus septyni unikalios šiuolaikinių įvairių fonų ir kartų dizainerių indėliai. Jie visi buvo pakviesti drąsiai ir netikėtai iš naujo interpretuoti medžiagos.
„DiMore Studio“ vaizdas
Loro Piana – „Pirmoji tylios naktis“ šilko kieme
„Loro Piana“ bendradarbiavimas su „DiMore Studio“ lėmė „La Prima notte di Ciltee“ – svaiginančią instaliaciją, kuri lankytojus gabeno į ramų, kino pasaulį. Tinklaraštyje anksčiau parodžiau DiMore ir Loro Piana bendradarbiavimą, suraskite tai ir dar daugiau: Milano dizaino savaitė 2025
Antonio Marros
Visada mano sąraše „Nonostante Marras“ – Antonio Marros parduotuvė. Šių metų paroda: „Chi Ama’an“ svaiginanti kelionė per madą, meną ir dizainą. Renginyje tiriama atmintis ir naujovės instaliacijos, išskirtiniai „Antonio Marras + Nodo Italia“ baldai ir riboto leidimo paruoštos dėvėjimo kapsulės kolekcija.
„Chi Ama La Maestra“ buvo šių metų meno instaliacija, kurią atliko Antonio Marros, kuri iš naujo interpretuoja klasės koncepciją per lėles ir meninius pasiūlymus. Odė žinioms, mokymui kaip meilės aktui ir kolektyvinė atmintis, apimanti kartas. Eidami per klasę pastebėjome, kad kiekviena lėlė parašė savo asmenines baimes, kurios parodai suteikė šiek tiek kupinų emocijų.
Aš padarysiu atskirą įrašą apie Antonio Marras, nes padariau daugybę nuotraukų, kurias mėgstu rodyti tinklaraštyje.
Hermes
„Hermès“ pristatė naują scenografiją, kurią sumanė Charlotte Macaux Perelman, „Hermès“ namų kolekcijų architektas ir meno vadovas kartu su Alexis Fabry. „La Pelota“ naujus kūrinius buvo galima rasti pakabinamose, beveik bespalvėse konstrukcijose, kurios numatė šviesų švytėjimą ant grindų.
Vaizdai © „Vosgesparis“
Raskite visus „Milan Design Week 2025“ įrašus po Mugės ar Milano dizaino savaitė